Translate

zondag 19 juni 2016

Mijn rug op

Alhoewel ik goed nagedacht heb over deze reis en ook met mijn huisarts de recente MRI-scan van mijn rug heb doorgenomen, kan ik melden dat tot nu, na bijna 1500 km mijn rug het goed doet.
Met de jaren geleden uitgevoerde stenose-operatie en de aangetoonde slijtageplekken baarde deze reis me wel enige zorgen. Zelfs het lopen, dat afgelopen jaar niet echt gemakkelijk ging, heeft aardige kwaliteiten momenteel. Vandaag houden we een derde rustdag na een paar stevige 10 - 15 %- hellingen aan het eind van een prettig zonnige dag, alsmede een 8-tal kilometers omrijden door niet aanwezige campings. It's all in the game, maar als je de laatste kilometers "op karakter" moet gaan rijden, dan ben je ècht blij als je plat kunt in ons "gele dopje", zoals we ons tentje noemen. Annelies heeft onderweg wat geëxperimenteerd met de go-pro-camera op haar helm. Het verkeer in de gaten houden, hoofd richten en tegelijk de aan/uitknop bedienen is niet simpel. Mooie opnamen die eindigen onderaan een steil aflopende berm kunnen leuk zijn als "home-video", maar hebben niet onze voorkeur. :-)....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten